Nystart =)

Hallojsan nu var det länge länge sen , nu ska det bli nya tag eller hur vill ju att dem få som tittar in ska kunna få ta del av nånting.

vi backar två dagar

7 November - Det är sant man jag är nästan tårögd när jag tänker på detta datum . Tänk att 7 november skulle bli den största dagen i mitt liv jag nebar den största . Att äntligen få se sitt barn ha sitt barn i sin famn se den ubder´bara lilla tjej med det kolsvarta håret och mulliga armar, ja blå va hon med men så vacker <3  Att först vara helt säker på att vara barnlös till detta är så stort att det inte finns ord .

I förrgår fyllde fanny och det var hon väl medveten om =)  jag leva jag leva hura hura va det hon sjöng till sig själv efter hon hört mamma och pappa sjungit den då hon blåste ut de två ljusen ur limpsmörgåsen. Frukost på sängen va väldigt roligt. Och så fort det plinga på dörren så sprang hon dit och visste precis vem som skulle öppna paketen.  Det vart ju väldans många och fina saker av oss fick hon en bok en liten moppecykel ( det va det hon önska sig ) och ett par vinterskor.

Att se sin dottes ögon tindra gör en så stolt nnu förstår jag vad man menar med barnens julafton hehe det gjorde jag inte innan för då ville jag ochså ha julklappar men nu är det mycket roligare att se fanny glad.
Dagen flöt på jättebra    

Titta så man växer det är ju inte riktigt klokt . Första bilden dagen då fanny föddes andra bilden Fanny ! år och den sista två år allt 7nov, Å jag bara älskar henne min underbara tjej.   Jo jag älskar ju min bobby med såklart och mina älskade syskon och syskon barn jättemycket men nu tillängna jag dessa dagar åt Fanny .


                   
                            
.

Nej nu så är det sängtime sen kommer mer inlägg i morgon och kanske nån mer bild =)

Kram johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0