Ok nu var det dax

Bomben har utlösts (lite ) som jag nämnt tidigare har jag bara väntat på att nån ska blisjuk och bestämde mig för att sluta med såna tokirer och njuta av dagarna man är frisk istället.
Men allt prat om svin hit och svin dit kraftigt manfall på mitt jobb på Fannys dagis kan man ju inte fundera på annat .

Fanny har hostat en del i tre veckor och jag ha vart hos läkarn men hona va frisk. Hon är pigg och får sova på nätterna men så fort oon stojjar eller nån gång hostar hon .
 men igår kom lite snor och idag när jag kom till dagis va hon hyfsat pigg en anings varm kanske och då sa fröken att hon tyckt det vid mellis så när vi kom hem så hafde hon 38.2 och såg lite ynklig ut men hon åt mat och drack Hennes mormors svartvinbärssaft 8 en hel del) ska vara bra att dricka sen satte hon sig framför alsons åberg. Men efter vällingen vid 7tiden vart hon inte trött nästan tvärt om och hon kom aldrig till ro förns 10 , Kall kändes hon med och inte alls febrig ?

Så min frågan tjejen som brukar somna 98 procent mellan 7 -8 varför kom hon inte till ro.

Brukar man kunna kännas kall om man är sjuk eller har man tur att det kanske bara va en superturbo feber som fr förbi va tror ni?

Vi får se hur hon mår i morgon för hemma ska vi va .

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0